Klik på knappen for at læse tidligere nyheder

22. juli 2024

Kig ind på den ny underside, hvor du finder vores annoncører, som har valgt at lægge  annoncerer på hjemmesiden. Støt dem, for de støtter din forening.
Husk at tilmelde dig senest den 5. august, hvis du vil med på turen til Enebærodde.

16. juli 2024

Danmarks ældste dyrskue - Ribe Dyrskue - er aflyst pga af store mængder nedbør.
Læs evt. HER.

14. juli 2024

Nu er resultaterne fra All Breed Ungdomsshow også lagt ind på siden fra Landsskuet. Hvor er det dejligt, at vi i vores forening har så mange dygtige unge mennesker, som har lyst til at fremvise de dejlige dyr. Stort tillykke til jer alle. Se resultaterne HER.

11. juli 2024

Kom med på en spændende tur i Vendsyssel, når foreningen inviterer på en heldagstur rundt til forskellige naturplejearealer. Se invitationen HER.

10. juli 2024

Der ligger nu links til faktaark under Naturplejeudvalget.

6 juli 2024

Vi var mange, der tilbragte weekenden i Herning.
Det blev et særdeles blæsende, vådt og koldt dyrskue, men ikke desto mindre var det  meget hyggeligt, og det er skønt at se, hvordan alle udstillere hjælper hinanden.

De fleste resultater ligger nu på hjemmesiden, og der bliver opdateret med de sidste resultater senere.
Kig ind på denne side:
Landsskuet 2024.

Tidligere nyheder:

30. juni 2024

Vi har modtaget en invitation fra New Zeelands Gallowayforening, hvor der i 2025 afholdes World Galloway Congress. Se invitation og tilmelding under invitationer HER.

I næste uge er vi mange, der mødes i Herning til Landsskue 2024. Ses vi mon?

26. juni 2024

Der er lagt 2 dyr på salgssiden.

Om en uge går det løs i Herning. Landsskuet bliver stort for vores forening, for der er tilmeldt i alt 33 katalognumre - i skrivende stund er der 2 frameldte, men alligevel er vi stolte over, at vores race bliver så rigt repræsenteret.

unsplash